Renværk

Handelses-betingelser​

Fortrolighedspolitik
Vi hos Renværk forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om vores kunder/brugere til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mailadresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

Vi kan indsamle personlige oplysninger om dig, når du besøger vores hjemmeside, kontakter os via telefon eller e-mail, eller når vi udfører tjenester for dig. De personlige oplysninger, vi kan indsamle, omfatter dit navn, din adresse, din e-mailadresse, dit telefonnummer og andre oplysninger, der er nødvendige for at levere vores tjenester til dig.

Bestilling
Bestilling sker som udgangspunkt online via Renværk’s bookingsystem. Hvis du ønsker en serviceydelse, som ikke kan bookes via bookingsystemet, bedes du kontakte os på e-mail eller telefon. Eksempelvis pudsning af drivhus, udestue og lignende.

Når du har gennemført en bestilling, er den bindende. Vi fremsender en ordrebekræftelse til dig på e-mail.

Priser
Alle priser er i danske kroner og inkl. moms.
Prisen, der oplyses i bookingsystemet, forudsætter, at du har afgivet korrekt information ved bestilling. Vi forbeholder os ret til at justere prisen, hvis informationerne ikke er korrekte, eller hvis der er noget uforudset ved boligen, f.eks. at vinduerne er meget snavsede eller kræver afrensning, eller hvis opgaven tager længere tid end forventet. Hvis vi er nødsaget til at ændre prisen, vil du altid blive informeret inden opgaven påbegyndes.

Servicefradrag
Du kan få skattefradrag for vinduespudsning iht. reglerne for servicefradrag (håndværkerfradrag). Fradraget er typisk 26%. Du skal selv indberette fradraget via selvangivelsen. Dette forudsætter, at betaling er sket elektronisk, og at du gemmer fakturaen som dokumentation. Læs mere hos Skat.

Vinduespudsning
Du vil altid modtage en besked for vinduespudsningen 3 dage før med 2 timers interval. Det er vigtigt, at der er ryddet foran alle vinduer, så vi har plads til at udføre arbejdet. Hvis du er gangbesværet, handicappet, sengeliggende eller lignende, hjælper vi gerne med ovenstående uden beregning. Vi tager dog ikke ansvar for eventuelle skader i forbindelse med dette.

Det er også dit ansvar, at alle vinduer og døre kan åbnes og lukkes problemfrit, samt at vindueskarme, radiatorer og lignende er i rimelig stand. Hvis du har skrøbelige vinduer eller vindueskarme, så fortæl os det, så vi kan finde en god løsning og undgå skader. Vi fraskriver os ansvar for skader på vinduer, døre, vindueskarme, radiatorer osv., som skyldes dårlig stand.

Hvis området foran et vindue ikke er ryddet, betragtes det som et blokeret vindue, og vi vil desværre ikke kunne pudse det.

Klager
Vi ønsker at sikre din fulde tilfredshed med vores service. Hvis du ikke er tilfreds med resultatet af vores arbejde, beder vi dig kontakte os senest 24 timer efter vinduespudsningen, så vi kan tage hånd om problemet.

Hvad fjernes ikke ved almindelig vinduespudsning?
Vores almindelige vinduespudsning fjerner ikke materialer som silikone, klistermærker, kalk, cement, mørtel, maling, lak, olie og lignende stoffer. Hvis der er sådanne materialer på dine vinduer, bedes du give os besked, så vi kan vurdere, om yderligere rengøring er nødvendig.

Betalingsvilkår
Betaling for vores service skal foretages senest 8 dage efter modtagelse af faktura, medmindre andet er aftalt. Hvis betalingen ikke er modtaget inden denne frist, vil der blive opkrævet et rykkergebyr på 100 kr. pr. rykkerskrivelse. Vi sender altid en påmindelse inden dette sker.

Aflysning og udeblivelse
Du kan frit afbestille eller flytte din bestilling op til 24 timer før planlagt levering. Kontakt os hurtigst muligt via e-mail.
Hvis du afbestiller eller flytter din bestilling mindre end 24 timer før planlagt levering, eller hvis du udebliver fra aftalen, vil du blive faktureret det fulde beløb for vinduespudsningen. Dette skyldes, at en anden kunde kunne have booket tiden, samt at vi bruger tid på kørsel til adressen.

Forsinkelse og tidsændringer
Vi gør alt, hvad vi kan, for at overholde de aftalte tidspunkter. Dog kan der opstå uforudsete hændelser, som gør, at der kan forekomme tidsændringer. Hvis der er større tidsændringer (+/- 30 minutter), vil vi kontakte dig.

Skader og ridser
Hvis der opstår en skade i forbindelse med vinduespudsningen, bedes du kontakte os hurtigst muligt og inden for 24 timer. Hvis vores vinduespudser opdager en skade, vil vi informere dig med det samme.
Vi fraskriver os ansvar for skader på vinduer, døre, vindueskarme, radiatorer osv., som skyldes dårlig stand. Bemærk, at de fleste vinduer er let ridsede på grund af slid, og at disse ridser kan blive mere synlige efter vinduespudsningen. Vores professionelle udstyr er skånsomt og ridser ikke.

Abonnement
Ved tegning af abonnement pudser vi dine vinduer med et fast interval, f.eks. hver 4., 8. eller 12. uge. Du vil modtage besked om den kommende vinduespudsning 3 dage før leveringstidspunktet.

Du kan til enhver tid opsige dit abonnement ved at kontakte os skriftligt.

Accept af betingelser
Når du bestiller vinduespudsning online eller tegner abonnement, accepterer du nærværende handelsbetingelser.

Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Scroll to Top